Çocukluktan beri tanıdığın, dostun, arkadaşın, kardeşin mi yoksa daha tanışalı 5 ay olmuş olan aşık olduğun sevgilin mi?

Çocukluktan beri tanıdığın, dostun, arkadaşın, kardeşin mi yoksa daha tanışalı 5 ay olmuş olan aşık olduğun sevgilin mi?

Evet arkadaşlar, ikisi arasında bir tercih yapmak zor olur gibi geliyor. Ama insanlar genelde sevgiliyi tercih edip, eski dostu bir kenara atmayı seçiyorlar. Tabi hangisiyle daha çok vakit geçirmek, ilgilenmek istiyorsun bilinmez. Yine de bir tercih yapmanız gerekse bu hangisi olurdu?
Çocukluktan beri tanıdığın, dostun, arkadaşın, kardeşin mi yoksa daha tanışalı 5 ay olmuş olan aşık olduğun sevgilin mi?
En yakın arkadaşının sözüne mi inanırsın, yoksa sevgilinin sözüne mi?
Çocukluktan beri tanıdığın, dostun, arkadaşın, kardeşin mi yoksa daha tanışalı 5 ay olmuş olan aşık olduğun sevgilin mi?
Cevapla