Gülmek için 17 adeleye ihtiyaç vardır. Surat asmak için ise 43. Gülmek bu kadar kolayken neden surat asmayı tercih ediyoruz?
😊☹
😊☹
Ettafta çekilmeyen çok insan var elalem ne der diye yaşadığımız hayatta nasıl güleceğiz kolay mı gülmek istediğin gibi yaşamak için önünde aile engeli var maddiyat engeli var komşular dedikodular bu kadar bencil insanın içinde gülmek çocuklukta kaldı
Uzun zamandır seni arıyorum nasılsın neler yapıyorsun? Nerelerdeydin Fatoş?
@EvlenilecekAdaM karıştırdı galba fatoş degil
Ankara'da yaşamıyor musun?
@EvlenilecekAdaM hayır
Bak 67 yazıyor
Onun eski ismi de Gülbahcesiydi seni o sandım özür dilerim :(
@EvlenilecekAdaM önemli değil umarım bulursun ama burada bu nicke de bir sürü kişi var
Yaklaşık bir aydır arıyorum bulamadım hiç sanmıyorum bulabileceğimi çok iyi bir arkadaşım di
@EvlenilecekAdaM nasip buradaki arkadaşlığı face taşısaydınız keske
Seni görür görmez o olduğunu hissettim sevinmiştim
Ya şimdi 26 adele için surat asılacak durumlar da da mı gülelim?
demekki insanların çoğu mutlu değil. gülmek için önce mutlu olmak gerekir.
Bunun bir tercih olduğunu düşünmüyorum.
Teşekkürler.
Cevap
21Cevap
Guzel soru.
Güzel tespit.
Niyet hayr akibet hayr olsun
Daimen ebeden
Selamete
Teşekkür ederim.
Ben gülmeyi tercih ediyorum kolay yolu seçiyorum :)
biz tercih etmiyoruz, hayat zorluyor. yoksa kim mutlu olmak istemez ki 3 günlük dünyada
Gülmek bir eylem surat asmak ise bir sonuç ondan olabilir
güldür beni ağlamayı istemiyorum. demiş bir adam devamını biliyorsan.
En güzeli durağan kalmak, kaslar rahatına baksın :)
esas mesele güldürmemek. insanların biçoğu ben güleyim başkaları gülmesin istiyor.
Internette gülmek daha kolay 😀😀😀😀😁😁😁😁😊😊😊😊😊😂😂😂😂
Çünkü gülüyorsun mutlu sanıyorlar..
zor sevıyoruz demek comertız demek
Bir tek nedeni var şükürsüzlükten
zira ortada gülmeye değecek bir şey göremiyorum.
Daha fazlasını severiz
Gülmek bana yakışmıyor
17 dururken 43 ü çalıştırtanlar utansın
Öyle mi yapıyor muşuz?
Bu hayat bize gülmemeyi öğretti
Problem makinaları yüzünden
Herkes gülüşünü sevmezde ondan 😁
o kadar katılıyorum
Gülüyorum sjjsj
Zoru severim
Haklisin okur hanim
Hayat şartları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar