Üvey anneniz veya babanız var mı? Varsa ne şekilde hitap ediyorsunuz?

Üvey anneniz veya babanız var mı? Varsa ne şekilde hitap ediyorsunuz?


Başlıktada belirttiğim gibi, üvey anneniz veya babanıza anne veya baba diyor musunuz? Veya olsaydı der miydiniz? Yoksa nolursa olsun benim sadece 1 anne ve 1 babam var, gerisi olamaz diyip isimleriyle mi hitap ediyorsunuz?
Üvey anneniz veya babanız var mı? Varsa ne şekilde hitap ediyorsunuz?
Cevapla