Eve gelen zamansız misafirler ailesiyle yaşayanlar için bazen kabusa döner.

Kültürümüz gereği de misafirleri severiz ama bazen öyle zamanlar olur ki kabusa döner.Sizde zamansız misafirlerden yakınır mısınız zaman zaman?

Henüz dönmüşsünüzdür evinize, işten/okuldan.

Yorgunsunuzdur,bir şeyler atıştırıp hemen odanıza çekilirsiniz..

Biraz uyumak yada net,te mail,lerinizi vs karıştırıp günün yorgunluğunu atmaya çalışırsınız..

Kapının zili acıyla çalar,odanızdan duyarsınız,uykulu gözleriniz birden yerinden fırlar.

Allahım olamaz diye aklınızdan geçirirsiniz.

Evde bir bağrışmadır kopar,gelen 5 kişidir ama hoşgeldiniz lafını 25 kere duyarsınız..

Hemen yatağınıza atlarsınız,ki, uyumuş olmak kurtuluşunuz olabilir.

Kalbiniz ağzınızda atarken,annenizin odanıza dalmasıyla nefesiniz kesilir,

_Kalk kalk bak melahat teyzenler geldi,seni soruyorlar,hoşgeldin de yine yatarsın sonra..

_Yaaa anne ben onları soruyomuyum yaa? uyumuş hasta falan deee işteeee.

Anne 3. kez gelip gittikten sonra,kurtuldum sanışlarınız,kilidi bozuk kapının aniden melahat teyze tarafından açılmasıyla ve irkilişlerinizle son bulur..

Söylene söylene gelir yatağınızın baş ucuna kadar,ellerine henüz dökülmüş kolonya kokusuyla öyle bir mıncıklar ve söylenmelerine devam eder

Böyümüş gariii buuuu,yavuklunda varmıııı?Dersinden,işinden önce bunları sorar..

Onun ardından,yeni ergen misafir,kız/oğlan aralık kapıdan anlamlı bir bakış atar içeriye..

Zoraki gülümsersin ve aklından hep geçen,altında sadece şort,un olmasıdır..

Gece, çocukların koşturarak ikide bir kıçlarıyla kapına çarpmalarıyla sürer gider...

Sizde yaşarmısın bu tür durumlar?Ben uzun süredir yalnız yaşadığım dan dolayı, çok nadir karşılaşıyorum artık:)

Güncellemeler
+1 yıl
Okumayı sevmeyenler, başlıktan da cevap verebilirler:)
Eve gelen zamansız misafirler ailesiyle yaşayanlar için bazen kabusa döner.
Cevapla