Hatunun dediğine göre ben yaşamıyorum lan, bazı şeyleri göz önünde bulundurursak bir erkeğin maaşı en az 25.000 tl olmalı diyor. " En Az" bide şimdi , aylıkmı demek istemiş yıllıkmı tartışılır , belki bir yazım hatasıda olmuş olabilir görüşlerinizi alayım.. 😄😄
Karnin doyuyorsa senin gonlunu hos edip evinin huzurnu bozmuyosa en onemlisi seni ele bakitmiyosa bu kadar yuksek mevla istemye ne gerek var ki birak geri kal sosyeteten bir kere saclarni boyatmasan bir davetiyeye gitmesen nolurki hayatinmi biter. Rabbim az verip aratmasin cok verip azdirmasin
O kadar yorum okudum haklı ve haksız bulduğum yanlarıda oldu ama en iyi görüş diyebilirim tebrik ederim düşünce tarzını ne yazıkki herkes sizin gibi düşünmüyor hep daha fazla daha fazla yani azıyla yetinmesini bilmeyen insanların bir yaşam şekli dediğin gibi allah az verip aratmasın cok verip azdırmasın zaten fazlasını istemeyenlerin hayatlarının Memnun olduğunu gördüm 😊
Cok sukur olmadigi zamninmda oldu oldugu zamanda sukurler olsun rabbim fazlasinin goz sahibnden. eylemedi anlik bir hayat icin para yer mal mulk kavgasi neden ediyimki
En az demesi saçma tamam da mantıklı bence 😂 evlenmeyi düşünmüyorum ama evlenirsem evlendiğim kişinin öyle bir geliri olmasını isterdim para önemli sonuçta özellikle bu ülkede düzgün yaşayabilmek için aynı şekilde ben de iyi miktar bir para kazanmaya çalışırdım
kim istemez evlendiği kişinin öyle bir geliri olsun ama bende kazanmaya çalışırım demişsin sadece çalışırmısın yoksa bunu gercekten basarabileceğine inanıyomusun eğer öyleyse mesleğimi bırakayım beni terfi et 😂
Ya okuyorum sonuçta ve iyi yerlere gelmek için son gün de olsa çalışıyorum 😂 bir şekilde hallederim ve güzel bir mesleğim olur zaten 25 bin olmaz belki 5 bin olur ama o da iyidir 😂 asgari ücretle geçinenler de var ama paran yoksa gerçekten 1-0 yeniksin gibi bişey
herkes okuyor allah aşkına üniversite bitiren hemen meslek sahibi olacagına inanıyor öyle bir yanılgı var ama öyle olmuyor işte eğer düşünüyosan bence bir yol çiz çünkü bir şekilde hallederimle olmuyor o işler allahaşükür benim güzel bir mesleğim var maddi yönden sıkıntım yok ama dediğin gibi bir hayallerin varsa allah yolunu açık etsin 😂😂
Neymiş mesleğin belki bende seçerim 😂 aklımda bir meslek var zaten ve yetersiz olduğunu düşünmüyorum cidden o kadar saçma salak insanlar gördüm ki ne mesleklerdeler onlar olduysa bende olurum 😂
yaaa ciddimisiinn diyetisyenlik çok iyi ya puanlarıda ortalama düzeyde zaten ama sadece parası iyi işinde ne bir heyecan var ne ekşın yat kalk diyet programı yaz stabil ha bide hastanede olursan yemek fişi dağıtırsın 😂😂 amagüzelmeslek insllah düşündüğün gibi olur 😊
Puanları yüksek yaa kolay değil cok ama hallederim dedim ya hallederim iste yani 😂😏 bide bence güzel bir meslek şuanda diyetetik öğrencileri kadar şey biliyorumdur belki cok ilgiliyim ve iş dışında güzel şeyler yapabilirim eğlenirim falan 😂 iş de güzel gerçi ben mutlu olurum ve sanıldığı kadar kolay değil bence
Tabikide iş sağlık olunca kolay gibi gözüksede öyle olmuyor malesef ve ciddi bir konunoldugundan aksatmamak gerekiyor bana kalırsa diyetisyenlik kolay bir meslek ezberi iyi onlar için yani çoğu besinin değerlerini ezberlemek zorunda kalabiliyorsun tabi ama bu sana veya baska birine göre kolay olmayabiliyorda bana kalırsa abartılacak kadar zor bir meslek değil sadece bilgili olmak gerekiyor buda bazen insan beynini yoruyor örnek vermek gerekirse senin mesleğin bilgiye dayalı benimki pratiğe 😊😊
Bence sözel her şey pratiğe dayalı 😂 çünkü gördükçe istemsiz aklında kalır ve ezberlemiş olursun ve ne insanlar var gerçekten biraz araştırsan yeter yeme bir bağımlılık oluyor bazılarında ve cok zorlaşıyor bu yüzden tıbbi destek alıyorlar zaten yoksa birçok kisi kendi kendine vermeyi seçiyor ve hastalığa bağlı olarak kilo almama veya alma durumları da olabiliyor yani o yüzden kolay değil
pratikten kastım iğneyapmak, damar bulmak , serum takmak vs. Ama mesela 1 porsiyon makarnada 64g karbonhidrrat bulunur bununla ikisi aynı şeyler değil ☺️☺️
şey galiba 2,5 bin tl demek istemiştir. Yok canm 25 bin tlyi nereye harcayacağız olm? öğrencilere burs bağlarsın bir şeyler yapmaya çalışırsın kalanı yersin o ayrı.
O kadar parayı önce kendi kazansın sonra evleneceği adamdan da aynı miktarı istesin. Kendisi ev hanımlığı yapıp zengin kocanın parasını yemek ne kadar doğru bilemedim.
öyle bir maaş alsam neden bu sığıra yedireyim. Yani o maaşı alan bu denyoyu ne etsin. O muhtemelen hem 25.000 alsın hem de benim gibi bir tipsize baksın ben de kafesleyeyim demiştir
Belki bir zamana kadar ama ondan sonra gercekten bir anlami yok paranin tamam rahat yasarsin rahat olursun ama mutlu olamazsin ki zaten bu manyagin istedigi fazla rahat yasamak icin 1000 2000 tl de yeter yetmezse bile huzurlu olma sekli war
En İyi Cevaplar