Türkçem iyi değil dalga geçiyorlar sanki

Arkadaşlar bir bakarmisiniz lütfen

Arkadaşlar yurtdışında.doğdum buydum ve türkiyeye kesin dönüş yaptık.bu durumdan pek.şikayetçi değilim ama konuşmamdan çok belli oluyor türkçem iyi değil dalga geçiyorlar sanki bir yere gidiyim kazıklanıyorum resmen yha nolcak benim.bu halim şimdiden teşekür ediyorum.hepinize
Türkçem iyi değil dalga geçiyorlar sanki
Cevapla