Sürekli espri yapmak için çabalayan birine tepkiniz ne olurdu?
Her lafınıza bir laf söylemek için uğraşan, espri yapacağım diye kendini yerden yere atan, kendi kendine espri yaptım sanarak gülümseyen birini düşünün. Hadi bu adam gibi olsa öp de başına koy. Lakin kendini Cem Yılmaz sanan insanlardan gına geldi. Sizin de etrafınızda böyle espri yaptığını sanan insanlar var mı? Onlara karşı bakış açınız nasıldır?
Sürekli espri yapmak için çabalayan birine tepkiniz ne olurdu?
Bence espiri yerinde yapınca ve dengeliyken güldürüyor karsimdaki bahsettigin gibi biriyse avanak ve kendini komik sanan ama olmayan sacma bir insandir o yuzden sohbet etmeyi istemem ugrasamam😁
“Komik değilsin sus artık” çoğu arkadaşım böyleydi de... O zaman bir No.1 sözü bırakayım: “Komik olmaya çalışma dostum, komik olmayana da gülüyoruz burada.” Hoba güzel oldu hahafw
görüşmeye mecbur değilsem görüşmem, görüşmek zorunda kaldığım biri ise de kısa keserim ya da onu daha ciddi konulardan bahsedip bunalıma sokarım sussun diye
En İyi Cevaplar