Ankarada ne zaman hayvanat bahcesi açılacak? Ankapark ile birlikte mi?

ya harbiden çok sinirleniyorum. benım için Atatürk Orman Çiftliğine gitmek hakikaten çok büyük bir zevkti. 2013 den bu yana sözde yenileme ve büyütme çalışması adı altında kapalı caanım AOÇ Hayvanat bahcesi.. Oysa ki biz yenılenmesını istemiyoduk. AOÇ nin o eski püskü hayvnat bahçesi bize sanki daha da doğanın içindeyiz hissi veriyodu (bence) haksız mıyım?
Mesela o yılanların, sürüngenlerin, balıkların olduğu küçük tek katlı binalar benı cok heyecanlandırırdı kendımı safarıde gibi hıssederdım..
Ah be melih başgan... ne gerek vardı yenilemeye felan.. 5 yıldır gidemiyoruz..
Ne zaman açılcak bu hayvanat bahcesi?
Güncellemeler
+1 yıl
ya hayatınızda bu kadar tatlış bir giriş gördünüz mü? gel benim içimde macera yaşa demiyormu adeta jurassic park gibi :D
https://i.hizliresim.com/3EA4Pj.jpg
https://i.hizliresim.com/BL8B4G.jpg
Ankarada ne zaman hayvanat bahcesi açılacak? Ankapark ile birlikte mi?
Cevapla