Ankara'da Hayvan mezarlığı açılıyor! Ne düşünüyorsunuz?

Sizce bu konuda ne düşünüyorsunuz artık küçük dostlarimizin da bı mezarı olacak bence çok güzel bazen görüyordum ölen kedileri çöp kutusuna atıyorlar 🥺🥺 her ilde bence olması lazım onlarda bence bı can öldükten sonra bizi çöpe atıyorlar mi biz neden hayvanları çöpe atıyoruz yazık değil mi
Ankarada Hayvan mezarlığı açılıyor! Ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
😀😗😃😄😁😊🥰😍🤩😜🤪😛😋🤔🧐🥴🤑🤠😺😸😹😻😼😽🙀😿😾❤️🧡💛💙🤍💔💋💕💞💓💔❣️💋👥
Ankara'da Hayvan mezarlığı açılıyor! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla