Neden diyarbakır kızları çırkin olarak anılıyor?

diyarbakıra hayatında adım atmamış insanlr diyarbakır kızlarına çirkin diyarlar bir diyarbakır kızı olarak şunu söyliyim buranın kızlarının çoğu çok güzeldir çeşit çeşit göz renkleri vardır erkeklerini fazla beğenmem ama kızlarının çoğu gerçekten güzeldir güzeli tam güzel çirkini tam çirkin oratısını bulmak imkansızdır ama kıllı falan insan ben görmedim kızları küçük yaştan beri bakımlı buranın kızları gerçekten açık giyiniyorlar istanbulun ya da izmirin kızlarının giyim şeklinden bir farkları yok yobazlık buranın sadece köylerinde geçerlidir köylerinde başlık parası yok ben görmedim ve kızlar isteğiyle evlenirler ve kızları gerçekten karakter sahibidir erkeklere asla kendilerini ezdirmezler ailelerine karşı bile çok dik başlıdrılar diyarbakır modern bir şehir bir bilgi sahibi olun artık LÜTFEN
Güncellemeler
+1 yıl
ırkçılığın dinibi görüyorum diyarbakırın sadece %60 civarı kürt burası karma bir şehir tabi kafa yokki ırkçılarda gelin bakın bakalım kimde kıl var
Neden diyarbakır kızları çırkin olarak anılıyor?
Cevapla