Instagramda ve Whatsapp durumlarında yemek paylaşan insanlara kızan rahatsız olan bir tek ben miyim lan?

Arkadaş sen yediğini içtiğini neden paylaşıyorsun neden yani? O an onu yiyemeyen imkani olmayan var imkani olup da zamanı olmayan var insanlarin cani çekebilir yemek isteyebilir inanan inanmayan kim varsa bizim dinimizde göz hakki denen birşey var. Bu yüzden asla yedigimin ictigimin fotoğrafını durum atmıyorum asla. Profilimdeki çay da dekoratif her insan her gün çay içer ulkemizde
Instagramda ve Whatsapp durumlarında yemek paylaşan insanlara kızan rahatsız olan bir tek ben miyim lan?
Cevapla