Annem ve babam ben uyanık olduğumu göre göre ben içerde oturken gidip yatak odasında o işi yapıyorlar?

Ben 21 yaşımdayım herşeyi olgunlukla karşılıcak biriyim ailem iyi ve anlayışlı insanalardir aslinda ev işlerini çogunu ben yapıyorum hep ailem için savastim. İlk kaç ay boyunca kavgaliyidilar annem bitti diyordu babam ise hep bana annenle boşanicam yok arkadaşım ikinci eşini aldı çok mutlu diyordu çok üzülüyor anneme hiçbirsey demiyordunm takı bu olaylara dek öğlen 10 12 de aksam 9 da ben içerde oturken gelip beni görüyorlar o halimi gidip yatak odasına o işi yapıyorlar bütün sesleri duyuyorum gidiyorum tuvallete kapıyı carpiyorum mutfakta ses yapıyorum onlara sinir sinirli bakıyorum anneme ben büyüğün bak herşeyi anlıyorum diyorum bak ben uyanıkken sizin sesinizi duymak istemiyorum diyorum bana bebek muhabeti yapma diyorum değerini düşürdünüz gözümden dedim onlara hala bana anlamıyoruz seni diyorlar daha nasıl tepki vericem artık anlamıyorum onlar yüzünden erkeklerden korkuyorum evlenmek istemiyorum kendimden iğreniyorum. Kardeşim var 15 yaşında erkek o duysa nolur diye düşünüyorum benim içerde uyanık olduğumu bile bile gidip içerde yapıp bütün sesleri duymam ve hiçbirsey olamamış gibi davranmaları dan nefret ediyorum her yolu denedim artık ne yapmaliyim bilmiyorum ne dediysem ne tavır yaptiysam anlamıyorlar söyle diyip duruyorlar derdin ne diye daha neler yapiyim annem bana artık senin tımarhaneye kapatılmalısin dedi napicam ben yardim edin? ( Not insan eşiyle kavgaliysa ilk oturup sorunu çözer doğru degilmi sizce )
Annem ve babam ben uyanık olduğumu göre göre ben içerde oturken gidip yatak odasında o işi yapıyorlar?
Cevapla