Piyasaya çıkarsa çok para var diyor bakalım artık <3
Gençler icadım var şimdi ne yapmam gerek patent almak için ?
Piyasaya çıkarsa çok para var diyor bakalım artık <3
İYİ AKŞAMLAR, PATENT ALDIKTAN SONRA 5 YIL İÇİNDE ÜRETİME GEÇİREMEZSENİZ ÜRÜNÜNÜZÜ, TELİF HAKLARINIZ BİTER,1 HAFTA İÇERİSİNDE YAYINA GİRECEK BİR SİTE VAR, ORADAN ÜRÜNÜNÜ YATIRIMCI İLE DAHA KISA SÜREDE VE ÜCRETSİZ BULUŞTURABİLİRSİNİZ, ayrıntılı bilgi için servertag@hotmail. com adresine yazabilirsiniz.
bence senden önce davranmışlardır :)
nasıl birşey
Cevap
13Cevap
TPE başvur. Patent haklarını verekek kazanırsın. Ayrıca patenti istediğin kadar al çakalar hemen. Adam komplike bir sistem yapıyor, üzerindeki tek bir vidayı değiştirip götür aynı patenti sende alıyorsun.
link
Uzmanlardan yardım al.
cut.
Hayırlı işler efenim
sorunu cinseliktei sorumuştun sen ? :) oradan burayamı taşındı
:) sana yedirmezler merak etme büyük kişilere dersen ancak kendi başına o işi ypamazsın sen buluşunu yapsan bile
yalan olur o iş dedi dersin panpa
önce notere git telif hakkını al. sonra Ankara patent enstitüsünden patentini al.beğenilcek bişise seri üretime geçilir. tpe ayrıca destek de veriyor.
nedir yani artık kadınlara ihtiyacımız olmayacak mı nedir ? :)
bana anlat kulağıma söyle kadrolu yalnızım biliyosun çok ihtiyacım var :)
piyasaya sürerken dikkat et sen sürülme :)))
türk patent enstütüsüne git. yanında yaşça büüyk birileir olsun abin, ablan filan.
Önce Türk Patent Enstitüsüne başvur.Sonra kime ürettireceksin? Ortaklıkmı kuracaksın yoksa fason mu? Onlarla ilgilen.
tebrikler. başarılarının devamını dilerim.
İlk önce projenin noterden tescilini alman lazım
Eğer ciddi birşeyler düşünüyorsan hemen cıkar noterden onayını yoksa baskasıın aklına gelebilir o proje senden cıkar: )
Çinde üretim başladı bile.
açıkla bakalım lezbiyenlikle ilgili bir durum mu
neymiş nasıl bilği isitiyorsun
www.adrespatent.com
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar