Benim başvurduğum buluşa başkası patent almış dava açmalı mıyım sizce?

Buluş arasında herhangi bir fark yok aynısını o da benden sonra almış halbuki reddedilmis ama o benden çok çok sonra almış aynı anda basvurmadik benimki kabul görmemesi onunki kabul görülmesi sizce haksızlık ve kurallara aykırı değil mi not benimkinin reddedilme nedeni eksik bilgi diye gecistirdiler ve şu ana kadar bir işlem şikayet bir şey yapmadım ve sorusturmadim diğer şahıs ile ilgili birseyi

Güncellemeler
1 yıl
O patenti çıkaran kişiyle görüşüp ortak bir yola gitmeyi aksi halde şikayet edeceğimi soylucem
Benim başvurduğum buluşa başkası patent almış dava açmalı mıyım sizce?
Cevapla