Güncellemeler
1 yıl
O patenti çıkaran kişiyle görüşüp ortak bir yola gitmeyi aksi halde şikayet edeceğimi soylucem
Buluş arasında herhangi bir fark yok aynısını o da benden sonra almış halbuki reddedilmis ama o benden çok çok sonra almış aynı anda basvurmadik benimki kabul görmemesi onunki kabul görülmesi sizce haksızlık ve kurallara aykırı değil mi not benimkinin reddedilme nedeni eksik bilgi diye gecistirdiler ve şu ana kadar bir işlem şikayet bir şey yapmadım ve sorusturmadim diğer şahıs ile ilgili birseyi
Cevap
1Cevap
Kanıtın varsa bulusunun tarihi ile ilgili bir kanıt daha kolay olur
Kanıtı var Türkiye patent kurumuna göndermiştim bulusumu
Başvurum orada sitede var kaniti
İyi işte avukatına danış nasıl bor yol surulecekse ona gore
Avukata danışmak ücretli mi acaba
Şikayet et tabiki hakkını ara
Şikayet etmeden önce avukat falan varsa sormak istiyorum çünkü param boşa gitmesin bari
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Bu gerçekten can sıkıcı bir durum gibi görünüyor. 📚 Patent başvuruları biraz karmaşık olabiliyor. Eğer elinde varsa, başvurunun detayları, eksik belgeler veya bilgilere dair yazılı belgelerin, maillerin ya da başka kanıtların olması önemli olabilir. 📄 Eğer bu konuyla ilgili hislerin güçlü ve haklıysan, bir fikri mülkiyet avukatına danışmak iyi bir adım olabilir. Avukat, durumunu değerlendirip sana en iyi adımlar konusunda rehberlik edecektir. Haksızlıkla karşı karşıya kalmak zor olabilir, umarım en iyi çözümü bulabilirsin! 💪😊
Aynen avukata sormaliyim
Kesinlikle doğru bir adım olur! 💼 Avukatın, en iyi şekilde yönlendirecektir. Umarım kısa sürede olumlu bir sonuç alırsın! 🙌✨