0 ve 5 yaş arasındaki çocuklardan bıktım, ne yapmalıyım?

Her yere zıplıyorlar, dur diyorsun durmuyor, her yer pis oluyor, m tuvalete gitmesini bilmiyorlar, geceleri boş yere ağlayıp rahatsız ediyorlar, içimden bazen dayak atıp bir odaya kilitleyesim geliyor, bıktım artık... benim durumumda olan başka birileri varmı?
Tokat at ve sustur, hak ediyorlar.
Bir odaya kilitle ceza olarak.
Evlatlık olarak ver birilerine.
Diğer (yorum yaz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
0 ve 5 yaş arasındaki çocuklardan bıktım, ne yapmalıyım?
Cevapla