Evlendikten ya da sevgilisi olduktan sonra ailesini hiçe sayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Büyük konuşmak istemiyorum bu konuda.

Evlendikten sonra ya da sevgilisi olduktan sonra sevdiği insan için ailesinden vazgeçen ve onların emeklerini yok sayan insanlara ben çok sinirleniyorum. Sanırım aşkın gözü kör dedikleri olay bu. Allah akıl fikir versin diyorum sadece.

Ömrünü o insanla birlikte geçirecek olabilir ama bir yanda da sırf o sağlıklı, mutlu olsun diye gecesini gündüzüne katmış insanlar var. Zor bir seçim yav.

Evlendikten sonra ya da sevgilisi olduktan sonra ailesine karşı saygısızlaşan, onları görmezden gelen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce doğru mu?
Evlendikten ya da sevgilisi olduktan sonra ailesini hiçe sayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
#MünzeviBayan
Evlendikten ya da sevgilisi olduktan sonra ailesini hiçe sayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla