Kadınlara “Kezban” sıfatı neden kullanılır?

Neden Kezban kelimesini kullanırsınız? Bana göre bir kadın ya da erkek nasıl olursa olsun bu tarz kelimeler kullanmak hoş gelmiyor.. Kezban kime denir? Tam olarak böyle midir? 😅
Kadınlara “Kezban” sıfatı neden kullanılır?
Cevapla