Tüyü almak neden kadınlara özgü bir şey haline gelmiş?

Biz neden ağda acısı çekiyoruz. Erkeklerin az tüylü olması normal karşılanıyor hatta seviliyor. Ama kızlar kollarına kadar almaları gerkiyormuşçsına bir hava var. Neden tüysüzlük kadınlara özgü bir şey?
Tüyü almak neden kadınlara özgü bir şey haline gelmiş?
Cevapla