Ana baba yar es dost sevgisini anladik. Peki ya kardes? 


Onu her zaman küçük görüp koruyup kollamaktır. Yaşadıklarımı anlatıp sen dikkat et demektir bence. Üzülmesine dayanamamaktır.
Fotografta çocuk kardeşini boğuyor.
Iste ona benzer 😁😀
Hep siddetli sevgiden😀😀
Ayı yavrusunu severken öldürürmüş 😁😊😆
O misal...
Akşam eve geldiğimde kafasına vurup kalk lan o bilgisayardan dediğim insandır. İyidir, hojdır.
Bebeği boğazlayan benim sanırım :))
Cevap
12Cevap
kardeşim için ölürüm öl abla dese gözümü kırpmam tereddüt etmem zaafım kendisi tek kıyamadığım evladım gibi sanki annesi benim gibiyim 😀
Bir elin ayrılmaz parmakları gibi bağlıyız.. Evin en küçük kızıyım abim ablamlar beni çocuğu gibi nazlarlar..
Büyüğünüz kaç yaşında acaba😑
Allah uzun ömürler versin 😀
Kardeş demek can demek ne hata yaparsa yapsın ne kadar seni üzerse üzsün sebepsiz yere kalbinde bir yeri sızlatmasi demek
Ablayim ben kız kardesimle anlasamam ama erkek kardeşime de ablaliktan cok anne gibiyim 😊
candır gerisi heycan.. kardesim benm için annem babamdan değerli
Aynı kan aynı can aynı heyecan var mı başka söyleyecek sen söyle can 🤣
Bilmiyorum ki yasayamadim bir kardesim bilem yok 😕
Neye benzediğini bilmiyorum ama başka hiçbirşeye benzemiyor.
4 tane kardesim var ölürüm bn onlr icin onlara gelen hersey bna gelsin Allh acilarini yasatmasin
Bırakıp gitmeyen, destek olan huzur veren size mühürlü bir sevgidir..
Candan öteye benzer benim için kardeş sevgisi kız ayool
En değerlim onlar benim iyi ki varlar ☺
Kardeş var yürütür; kardeş var süründürür
Dostluk ve düşmanlık bir arada :)
ablam var çok severim
Abim var severim keretayı
Bu anlatılmaz bir duygu dur gadasi
Kardeşime ölürüm..
hıc bişeye benzemez
İyi ki varlar
Kardeşim yok
Bulunmaz bir nimet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar