Kendi istegımle kapandım ancak açılmak istiyorum. Düşüncelerinizi öğrenebilir miyim?

Benim durumum biraz farklı sanırım. Cok zor donemlerden gec;tim. Aynı anda şehrimi okulumu mesleğimi hatta resmen hayatımı değiştirmek zorunda kaldım, evlendim (severek). Bu donemde ani bir kapanma kararı verdim. Normalde de asla acık giyinen bir insan olmadığım ic;in zorlanmayacağımı dusunmustum. Ama şimdi anlıyorum ki her ne kadar acık giyinmesem de turban ya da basortu; adı ne olursa olsun benim dusuncelerime tersmiş. Kapanalı bir sene oldu en fazla. Ancak kendimi çift kişilikli gibi hissediyorum. Kendimle çelişiyorum. Ben, ben değil gibiyim. (Yaş 22)
Kendi istegımle kapandım ancak açılmak istiyorum. Düşüncelerinizi öğrenebilir miyim?
Cevapla