Dr. Segal tarafından dondurularak, tekrardan canlandırılan Miles hakkında ne düşünüyorsunuz?


Dr. Segal tarafından dondurularak, tekrardan canlandırılan Miles hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bana kalırsa tüm zamanların en değişik, en çığır açan deneyidir, deneyimidir. Hatta öyle ki bir çok insanında dondurularak, uyandırılacağı düşüncesine kapılmasını sağlamış, böyle bir endüstri oluşturmuştur. Sorumuzu daha fazla uzatmadan hemen içeriğe giriş yapıyorum;

Dr. Segal, beagle cinsi köpeği Miles'i dondurmuş daha sonra 70 saatlik klinik ölümünün ardından tekrardan canlandırmıştır. Tüm bu süreçlerden sonra Miles hiç bir karakteristik özelliğini kayıp etmemiştir.

Sizce'de insanoğlu dondurulduğunda tekrardan canlanabilir mi? Bununla ilgili merakınız varsa şu Bence yazıma göz atmanızı tavsiye ediyorum.
Dr. Segal tarafından dondurularak, tekrardan canlandırılan Miles hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla