23 yaşındayım sanki 20'den 23'e direkt geçmiş gibi hissediyorum. 25'ten 50'ye atlarim diye korkmuyor değilim 😒.
Ya da biz mi artık zamanı verimli kullanamıyoruz?
Ya da biz mi artık zamanı verimli kullanamıyoruz?
30 lu yaşlar daha hizli geciyor daha kac gun once 30 dun simdi 34 oldum diyorum kendime :)
30 yaş dönüm noktasiymis öyle duydum :)
20-25 arası muazzam hızlı geçiyor.
Gerçekten ilk ise girdiğim günler sanki dün gibi 😒
😂😂😂😂 ben 10 dan 26 ya atlamış hissediyordum heralde sonrası mezar 😂😂
Sen şansımı geri verirmisin 😂
Cevap
14Cevap
Zamanın hızlı geçmesi biraz da günümüzdeki yaşam stili teknoloji vs. bununla alakalı
Katılıyorum. Özellikle yirmiden sonra zamanın daha hızlı geçtiğini hissediyor insan.
1 ay sonra 24 olcam üniye 18 de başladım bitti nasıl geçti anlamadım 24 olucam😀
20 li sayılar çift rakam 😂😂evet hızlı geçiyo 😐😐
Evet 20 li yaşlarım çok hızlı geçti bitti ve hiç yaşayamadım bile gençliğimi
evet..
zaman çok daha hızlı geçiyor..
Profil güldürdü 😀
😃..
Soruya gelince. Evet bende inanamiyorum. Dune kadar 18 yasina giricegim gunu bekliyordum. 23 olmusum. Su gibi gecip gitmiş.
Zaman çok hizli geciyor evet
Oyle diyorlar
Zaman hızlı akıyor
Hayat çok kısa
evet öyle oluyor
Alakası yok
Kıyamet alameti bu
kasma bosver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar