Yaş aldıkça zaman daha mı çabuk geçiyor?

23 yaşındayım sanki 20'den 23'e direkt geçmiş gibi hissediyorum. 25'ten 50'ye atlarim diye korkmuyor değilim 😒.

Ya da biz mi artık zamanı verimli kullanamıyoruz?
Yaş aldıkça zaman daha mı çabuk geçiyor?
Cevapla