







Gerçekten öyle neden sinem neden. Ben daha güzelim ben istiyordum onu aradaki yaş farkı bile önemli değil gerçekten :(((((
Valla ya acayip kıskanıyorum sinemi 😁
Ben hiç beğenmiyorum ya. Hatta itici görünüyo. Kişilik olarak değil tabi o açıdan çok iyi bir adam gibi geliyo bana
valla ve allah erkeği yarattı birazda versin yav d.
Cevap
4Cevap
Dünyanın mı yok daha neler neresi yakışıklı bunun ya 😝
Dünyanın en yakışıklısı demedim en karizma adamı dedim
Dünyanın en karizmatigi veya yakışıklısı her ne ise okadar abartılacak kadar değil.
Güzellik göreceli. Bana göre de Brad Pitt veya Leonardo di caprio felan hiç yakışıklı veya karizmatik gelmiyor hatta iticiler.
Işte sana göre. Neyse.
Kenan değil.. Ezel o ulan...🙊😍
Adam efsane 😘
Bu adam gay. Sinem kobal filan sadece bahane. Medyaya kötü düşmemek için sizi kandırıyorlar.
Yakışıklı ama benim erkek modelim değil
Aman aman yakışıklı birisi değil. Ama karizmatik.
Çok abartıyorsunuz bence..
Ne abartmasi göz var nizam var 😁
Demek beni görsen neyse...😂😂😂😎😎
hiccc sevmiyorum ve yakışıklıda gormuyorum
Tam bir erkek modeli ✋
Bir ben sevemedim bunu.
bana öküz gibi geliyor beğenmiyorum
Ben daha iyiyim sanki
Bu adamı hiç sevemedim
Adamiydi ama artik degil
Ben beğenmiyorum bu adami
Abartılacak kadar değil iyi bir oyuncu sadece
Yakışıklı değil bence
Yakışıklı Kürt erkeklerine çok benziyor..
Evlimi bu
Evet niye sordun 😁
Bir ben sevemedim
Bence çok tipsiz 😖
Adam king 😹
Evet
yaşlandı gitti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar