Hayat boş bir defter, ne yazarsak onu yaşıyoruz. Tercihlerimiz şekil veriyor hayatımıza. Seçimlerimiz ile ilerliyoruz bir yerlere. Hep mutluluğun peşinden koşuyoruz. Bazen o mutluluk sahteliklerin arkasında oluyor. Yakalamaktan çekinmiyoruz. Gerçekler acıdır, onlardan kaçıyoruz. Acıysa, gerçekleri görmek istemiyoruz. Peki siz, mutluluk veren yalanları mı yoksa acıtan gerçekleri mi tercih edersiniz? Acılara rağmen gerçeklere göğüs gelebilecek cesaretiniz var mı?
Mutluluk veren yalanları mı yoksa acıtan gerçekleri mi tercih edersiniz?
Mutluluk veren yalanlarla kurulan sahte dünya geçici mutluluk verebilir.. insanın bazen geçici olsa mutlu olmaya ihtiyacı olabilir.. bu anlarda tercih edilir.. yoksa kimse sahte bir dünyada sonsuza kadar yaşamak istemez.
Bir ay once bu soruyu ben sorduğumda bu kadar insan cevaplamamıştı fenomen olmanin ayrıcalıklari sanırım :) soruya gelecek olursak her daim karamsar bir insan olduğum için rahatsız eden gerçekler kuyruğuna girerdim...
Acı insanı olgunlaştırır, olgun insan herşeye mantıkla yaklaşır ve üzülme oranını yarı yarıya düşürür. Ah o güzel insanlar maskelerini takip pembe yalanlarla mutlu olmaya çalıştılar kısmındansa, acı gerçeklerle büyüdüm şimdi daha güçlü bir kadınım tarafını tercih ederim
Acıtan gerçekleri tercih ederim. Evet belki kaldırmam zor olur gerçegi ama yalan kadar canımı acıtmaz. Yalan yalandır ve benim gerçeği öğrenme hakkımın elimden alınmasıdır.
Rahatsız eden gerçekleri seçerdim ben. Çünkü ne kadar rahatsız etse de toz pembe görmeyip gerçekleri görmüş olacaksın. Üzülsek bile yakan yerine gerçek iyidir
En İyi Cevaplar