Arkadaşlar sınıfta hiç kimseyle konuşmayan, okula gelmeyen bir çocuk var ne yapmalıyız?

Evet dediğim gibi. Çocuk hiç kimseyle konuşmuyor, takıyor kulaklığını müzik dinliyor. Okula da gelmiyor 5 günün 3 ünde. Devamsızlığı çok fazla. Duyduğumyuza göre babası hastaymış, şizofrenmiş. Ne yapmalıyız yardımcı olun
Arkadaşlar sınıfta hiç kimseyle konuşmayan, okula gelmeyen bir çocuk var ne yapmalıyız?
Cevapla