Bir yerde okumuştum. Şöyle diyor; bir erkeğin en zayıf noktası ne para ne başka bir şeydir. Bir erkeğin en zayıf noktası kadınlardır. Kadın isterse onu muma çevirebilirmiş...
Bana kalırsa zayıf noktaların cinsiyeti yoktur. Bir çok kişi "kadınlar" ve "cinsellik" diye ifade etmiş -ki buna da katılmıyorum. Öncelikle bir kaç maddenin cevabını vermemiz gerekir diye düşünüyorum.
1- Zayıflık arzularla mı ölçülür, belirlenir veya şekillenir? 2- Zayıflık psikolojik bir yansıma olabilir mi? 3- Zayıflık karakteristik bir özellik veya dezavantaj olabilir mi?
Haz, arzu sadece bir istektir. Şehvet kulağa hoş gelebilir. Algı sonrası vücut reaksiyon gösterebilir. Fakat geçicidir ve seçicidir. Bugün şu bayana haz duyar, şehvet dolu dakikalar geçirirsiniz (-ki bayanlar içinde şu erkek diyebiliriz.) ertesi gün hissettiğiniz haz değişmiştir ve şehvet duymuyorsunuzdur.
O zaman "Zayıflığın" kadınlar veya şehvetle ilgili olmadığını diyebiliriz.
Psikolojik olarak zayıflık söz konusu olabilir mi? Evet, olasılığı oldukça yüksektir. Fakat sorulan soruyla ilgili bir cevap vermez. Sağlık sorunlarından dolayı oluşacak zaaflar istek dahilinde değildir ve bu zaafları kullanmak etik olmamakla birlikte çoğu zaman yasal değildir.
Bana kalırsa zayıflık karakteristik bir özelliktir. Hiç bir birey doğuştan zayıf doğmaz. Bu olgu zamanla harmanlanır ve somut olarak şekillenir. Örneğin; Bir erkeğin veyahut kadının son model bir arabaya veya oldukça kaliteli bir elbiseye karşı olan zaafı (-ki şu an için böyle niteliyorum.) yine kişinin istekleri, isteklerine karşı kendini ne şekilde yönlendirdiği (-ki bu süreç bir önceki satırda dediğim gibi zamanı ele alıyor.) ve ne kadar yüzleşebildiği ile eşdeğerdir. (Bu ise yine aynı şekilde somut oluşumu ifade ediyor.)
Erkeğinin mükemmel bir adam oldugunu ona söyleyebilen ve bunu yemekle, cinsellikle, ilgi ile beraber ispatlayabilen kadın bir erkeğin en zayıf noktasıdır. Çünkü o kadını kaybetmekten korkar ;)
@Haydisorbakalim1 mükemmel erkek ve kadın diye bişey yok herkesin kusurları vardır Benim anlatmak istedigim erkegin mükkemmel olmasını saglıycak ve düsündürecek kadındır Tabi bir odundan mükemmellik çıkmaz Siz sadece mükemmele yakın olanı bulun 😎
Bence bir erkek değil de insanın en zayıf noktası kendi arzularına karşı koyamaması ve ne istediğini bilmemesidir. Gitmesi gereken yol ve tercihlerde caydırıcı olan bir şeye hemen diz çöküp ona hapis olmasıdır. Yani insanın iradesidir.
Kadınıdır elbette. Öyle ya! Bir kadındır erkeğin dünyasını cennete çeviren de cehennemi yaşatan da. Boşuna dememiş A. Altan. "Bir kadın değil bir hayat seçersiniz. Seçtiğiniz kadın hayatınızdır..."
@Aylin_xx :) evet bu olması gereken. Hatta sadece destek bekleyen erkek değildir. Lakin bir erkeğin olmak istediği şeyden çok, neye dönüştüğünü belirleyendir kadını.
hıkaye.. en zayıf nokta aılevı duurmlardır genel de .. kımse vazgecılmez degıldır bı sevgılı aılen veya ben derse hıc bır erkek olmasınkı dırek kadını secsın... nıtekım bır butun olmayı kabul etmeyen kadından hayır gelmez
geçici olarak bekki ama kesinlikle kalıcı degildir.. çünkü erkekte bazi seyleri sart kosacaktir kadina.. uyuz cekilmeyen bir kadina nasil katlanilirki .. istedigi kadar guzel olsun . bir zaman sonra oda sarmaz
Kadın olur kadı yapar kadın olur mahkum yapar yani kadından kadına değişir :) kadın ama nasıl kadın zeki kurnaz akıllı olmalı :) şirin şehvetli çekici olmalı değerli hissettiren biri olmalı :)
Erkek karpuz gibidir içi zayıf dışı sert, kadın şeftali gibidir dışı zayıf içi sert :) Bu yüzdendir ki içi zayıf adam korunmak için dışını sağlamlaştırır (kas yapar). Sen hiç bodyci yazar gördün mü :)
En İyi Cevaplar