Sizce bir kız üzüldüğünü, kırıldığını sevgilisine belli etmeli mi?

Bir kiz erkek arkadasi yuzunden aci cektiginde (ilgisizliginden dolayi veya buna benzer seylerden dolayi) sizde uzuldugunu kirildigini ne kdr kotu durumda oldugunu belli mi etmeli ne bilim mesaj falan atip arasin mi ?derdini surekli anlatsin mi yoksa soguk kanli olup sussun mu? Birde kiz uzgun oldugunu belli ettigi halde adam okuzluk yapip hala gerekenleri yapmiyrsa ne yapsin? Kan kusup kizilcik serbeti ictim dercesine bisy belli etmemek mi gerek yada?
Sizce bir kız üzüldüğünü, kırıldığını sevgilisine belli etmeli mi?
Cevapla