Bağırarak konuşan insanların psikolojik sorunlarını olduğunu düşünüyorum. Bu konu da ne demek istersiniz?

Merhaba,

Bazı insanlar vardır içindeki duyguları bastırır bastırır bastırır ve sonra arkadaş edindiği andan itibaren bir heyecan duygusu ile yüksek sesle sokak ortasında bağıra bağıra konuşur. Herkes beni duysun ve bak ne kadar değerliyim izlenimi vermeye çalışır. Oysa ki bilmiyor ki itici ve psikolojik sorunlarının var olduğunu. Bu duygu karmaşıklığı ile var gücüyle dışarıya yansıtmaya çalıştığı konusunda bir fikrim var.

Bu gibi insanlara tepki verir misiniz? Ben sabredemem ve biraz sessiz konuşmasını söylerim. Konuştukları egosunu biz insanlar üzerinde tatmin etmesine izin vermem
Bağırarak konuşan insanların psikolojik sorunlarını olduğunu düşünüyorum. Bu konu da ne demek istersiniz ?




Ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Bağırarak konuşan insanların psikolojik sorunlarını olduğunu düşünüyorum. Bu konu da ne demek istersiniz?
Cevapla