Ailemin maddi durumu kötü ve ben onlara nasıl destek olurum?

Ailemin maddi durumu kötü eve gelen para borç kira fatura vb gidiyor ve mutfağa bile para kalmıyor. Şu an ocak ayına gircegiz ve ben okula hırkayla gidiyorum. Okulum uzakta ve para olmadığı için devamsizlik hakkım 7.5 gun oldu. Aileme okulu bırakıp çalışmayı defalarca söyledim ama yok diyolar. Ben nasıl okulu bırakıp çalışırım? Abilerim ablalarim nolur cevap verin
Ailemin maddi durumu kötü ve ben onlara nasıl destek olurum?
Cevapla