Ailem fakir olduğu için çok üzülüyorum, ne yapmalıyım?

Özel okulda tam burslu okuyorum ve okuldan çıkıp işe gidiyorum aşçı olarak gece 2 ye kadar çalışıyorum sabah 7 de bir daha okula gidiyorum ve arkadaşlarımın arasında en az 4 bin harçlık alıyorlar ki aralarında 10 bine kadar alan var ya benim ailem üstüne bir de ben aileme para veriyorum bu adaletsizlik

Ailem fakir olduğu için çok üzülüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla