Hayatımda hiç bir şey yolunda değil, çok ümitsizim, ne yapabilirim?

Merhaba arkadaşlar, okulda 2 yıldır sevdigim bir cocuk var ama hic ortak arkadışımız yok bu yüzden nasıl biridir muhabbeti nasıldır hic bilmem ama gözlemledgm ladarıyla cok agır başlı oturaklı biri cevresinde aranan biri.. Hakkında cok şey biliyorum ve pnu araştırdıkca daja da sevmeye başladım. O da onu sevdigmn farknda cnkü okulda karşılştgmızda falan harektlermden belli ediyorum ne yazık ki bir de konşmalrımı da duymuş ama ondan bir adım gelmedi tabii beni gördügü zaman o da varlığını belli ediyor hemen bakıyor ama ters bir hareketini görmdm. En sonunda daynmadm ben numarasını bulup bir şeklde ulaştıö ona ve sosyal arkadaşı olmk istdgmi söledm o da kbl etti. Arada mesaj atıyor sohbet ediyoruz, tam anladgm gibi cok hoş,kibar seviyeli biri. Artık ne mesaj atıyor ne ben ama cok özlüyorum onu cok seviyoru yıllardır aklöda ondan başka kimse yok ve bunu hep icimde yaşadım. İlk adımı da attım ama daha öyeye gidemem acılırsam onu tamamen kaybetmkrn korkuorm:( 23 yaşndym ve bugüne kdr kimsyle cılmadm ve aklmda o oldgu icin teklfleri de kbl edmiorm ama benm de artık bir sevgilim olsun istiyorum cokk yalnızım ama ilk cıktgm kişi evlencegim kii olsun artık bu yaşa kadr sbretmişim sizce sırf biriyle cıkmamk icin cıkmam dogru olur mu? Off cok yalnızım arkdşlar okul da bitiyo hala sapım bütün arkadaşlarım evleniyor en azından erkek arkadşları var , takmamaya calışsam da cok yalnız hissediyorum:( bugine kadar kimsyle cıkmadgm halde numarasına alıp onunla konuşmam cok mu basitce sizce. Erkekler bu yolla kendisine ulaşam bir kız hakkında ne düşünür? Hayatımda hicbir şey yolunda degil bu da cabası.. Yaşamak istemiyorum, gercekten.. Keşke şu an bir kalp krizi gecirip ölüversem. Gelecege dair hicbir beklentim yok, ölüm haberini aldıgım insanlara üzülüyorum "ne güzel eceliyle öldü" diye cünkü inancım geregi intihar etmekten korkuyorum yoksa bir sn bile düşünmeden hayatıma son verirdim. Bunun tek sebebi aşk diil tabii ki ailevi sorunlar başarıszlıklarım ve her şeyi boş bulmaö artık yaşamaktan zevk almıyorum ya yaşamak istemiyorum :(
Hayatımda hiç bir şey yolunda değil, çok ümitsizim, ne yapabilirim?
Cevapla