Dalından meyve toplayıp yeme şansını yaşadınız mı?

Malesef İstanbul gibi büyük şehirlerde bunu çocuklar ve gençler yaşamamış olabiliyor.. Büyük şehirde yaşayanlar pikniğe gidince en büyük zevkleri dalından meyve toplamak oluyor , hatta görüntüsü bile mutlu ediyor.. En güzel sermayemiz olan doğayı , doya doya yaşayamıyoruz malesef.. Memleketimin portakal bahçelerini çok özledim..
Dalından meyve toplayıp yeme şansını yaşadınız mı?
Cevapla