Bu aralar bana bayağı sık olmaya başladı. Normalde pek inanmazdım ama insanın başına geldiğinde inanmaya başlıyor. Bugün sabah saatin çaldığına sevindim :) Uyandığımda da üstüm açıktı :) Kibarca uyurken üstümüz açık olduğunda kötü rüyalar görür müsünüz?
Uyurken üstümüz açıldığında gerçekten kabus görür müyüz?
Çok üşüyen biriyim genelde kafama kadar yorganı çekerim ve üstümü hiç açmam..😀 Bunun kabusla alakası var mı bilmiyorum genelde bilinç altındaki şeyler değil midir rüyalarımız?🙄
En İyi Cevaplar