Uyurken üstümüz açıldığında gerçekten kabus görür müyüz?

Bu aralar bana bayağı sık olmaya başladı. Normalde pek inanmazdım ama insanın başına geldiğinde inanmaya başlıyor. Bugün sabah saatin çaldığına sevindim :) Uyandığımda da üstüm açıktı :)
Uyurken üstümüz açıldığında gerçekten kabus görür müyüz?
Kibarca uyurken üstümüz açık olduğunda kötü rüyalar görür müsünüz?
Uyurken üstümüz açıldığında gerçekten kabus görür müyüz?
Cevapla