Açıkcası bunu ben de çok merak ediyorum evet tesettürlü biri değilim ama şöyle düşünüyorum her tesettüre giren kadının kendi iç dünyasında şöyle bir karar aldığını varsayarım hep ; " artık dinimin gerektirtiği başörtüsünü takmaya hazırım belki bazı şeylerden vazgeçmem gerek ama ben buna inanıyorum ve eminim " demek diye düşünüyorum , fakat tabikide kendimi bu konuda dışarda tutmak zorundayım çünkü başta da dediğim gibi açık biriyim günahı tabikide bana ait bunu kabul ediyorum fakat tesettüre girmeye karar veren bir insanın ciddi anlamda o görseldeki gibi veya ona benzer şekillerde giyinmelerini doğru da bulmuyorum , makyaj konusuna gelecek olursak da belki çok hafif bişeyler sürmek isteyebilir ona yine bişey diyemem ama abartı bir şekilde yapıldığı zaman da doğru değil diye düşünüyorum yani tamamiyle kendileriyle bir çelişki içerisindeler ya bu başörtüsü olayını kavrayamıyorlar ya da çoğu kesim isteyerek kapanmıyor
Çünkü insanlar hangi amac için kapandiklarini tam idrak edemiyorlar. Hepsi gelenek haline geldiği için kapanmıştır muhtemelen Rabbim bizi cahilliğin şerrinden korusun.
Bunları Allah lanetlenmiş. Ahir zaman alameti. Örtūlū çıplaklar. Geçen bu tip bir çakma tesettūrlūye bir iki laf ettik bana abimmisin babam mısın? onlar bile karışmıyor tesettūrūme dedi.. Abinle baban mahremindir kızım, ben namahremim tesettūrū Allah namahremden sakının diye takın diyor, babandan veya abinden değil. Tesettūr bayana farzdır, moda değildir. Bunu o deve hörgūcū kafanıza sokun. Hadis sizden bahsediyor sizin ićin cennet kokusunu alamaz diyor. Aklınızı başınıza alın. Allahın farzını kimse keyfine göre değiştiremez.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
çünkü genel olrak kafalarına taktıkları şeyin Allahın emri değilde ana baba koca ve toplumun emri zannettikleri ve cahil oldukları için
Aile baskısı süre gelen bir gelenekmiş gibi görüp üstten üstten ailenin istediklerini yapip alttan alltan kendi istediklerini yapiyolr bu tipleri çok görüyrm sahil kenarinda kayaliklarin arasnda sevgiliyse öpüsüp koklaşan
Türbanlı kadin acilsammi diye sorunca kapan açılma gunah diyorsunuz disliyorsunuz böyle olmasi gayet normal
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
benden daha çok dikkat çekiyolar sözde dikkat çekmemek için kapanırlar ben onlardan daha kapalıyım o zaman tırnağında oje olanıda gördüm bacakları görünenide dar pantalon giyenide fileli çorap giyip görünenide
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
türbanlının derdi seni mi gerdi. bir bez parçası niye bu kadar önemli sizin için. türbanlının sizin gibi nefsi istekleri yok mu. noluyor türban takınca ermiş mi oluyor. canı onu yapmak istiyor yapıyor. şimdi biri kalkıp dese ki açık kızlardan nefret ediyorum ortalık yıkılır özgürlük yobazlar gericiler kıçını yırtar. şu an sen tam öylesin. istediğin kadar kabul etme o din sana da geldi kendini soyutlayamazsın yaşamıyorsun diye
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Allah akıl fikir versin hepinize bunu ben demiyorum hocalarda diyor
Ben şahsen birşey demeye kendimde hak görmüyorum. Sen de öyle yap!
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tesettürü mecburi gören. Yani çevresi sussun diye kapanıp tarzını yine yaşatanlar. Ama bundan farklı da olabilir. Hem ne takıyorsun herkesin kendi tarzı kendi günahı
En İyi Cevaplar