İnsanların size siz olduğunuz için değer verdiğini nasıl anlarsınız? Kariyerinize ya da güzelliğinize/yakışıklılığınza bakmadan sizi seven insanlar var mı?



Beni en kötü halimle bile seven dostlarım, sevdiklerim var.
Gerisi olmasada olur
#KendiDünyamınPrensiyim
Zamanla belli olur kalıcı dostluklar
Anneden gerisini taniyaniyabilen warsa solesin, ben de merak ettim bunu..
Cevap
25Cevap
Çok şükür var, öz abim. Ne olursa olsun, her zaman yanımdaydı. İyi günümde de, kötü günümde de yardımcı olduk birbirimize. Allah herkese nasip etmez.
Annemin haricinde beni boyle seven birilerini tanımıyorum
Benliğimden başka bir şeyim yok. Buna rağmen yanımdalar ise kendilerine teşekkürlerimi sunarım :)
bize biz olduğumuz için değer veren insanlar olsaydı zaten şu an biz şuanki biz olmazdık.
Ailem. 33 luk kehribar Tesbihim birde.
Var, iyi ki de varlar ♥️
Var.
Ailem bir kaç sevdiğim arkadaşım var.
Evet var o yonden sansliyiz...
Buzdolabım var hayatimin anlami
Var Azrail var Tek niyeti samimi olan o var
Aile arkadaşlar falan var
bir kac tane iste
Var çok şükür
Evet, var..
EVet var
Var.
Var.
Annem var
Evet, var.
Evet var
Var, kuzenim.
hayır yok
yokk
Var.
Ailem..
Keşke olsa
Var elbette..
Var.
Var :)
Var.
Var az ve öz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar