Masanın üstünde duran sigara,cüzdan,anahtar üçlüsünden bahsetmiyorum bile,bugün baya dikkatimi çekti sayıları artan, soğuğa karşı çilekeş duygular besleyen zalım arkadaşlar. Facebook veya Twitter'da arkadaşlar listesinin en alt kademesini oluşturan tipler zaten bunlar.Hatta aşk acısı çeken kızlarımızın yardımına testosteron hormonunun etkisinde "boşver kendi kaybetti","seni kim üzdü" klişeleriyle bir umut kendini aşk adamı gibi gösterip,"arkadaş olarak görülme"nin bir adım ötesine geçemeyen kişiler.
Elit beylerin gayet sinir kaptığı bir grup ama sorum şu kızların çoğunun bu tarz arkadaşları var.
Sizce kızlar bu tipleri kullanıyor mu? Yoksa sadece arkadaş olarak gören ama gerçeği göremeyen saf tipler mi?
Elit beylerin gayet sinir kaptığı bir grup ama sorum şu kızların çoğunun bu tarz arkadaşları var.
Sizce kızlar bu tipleri kullanıyor mu? Yoksa sadece arkadaş olarak gören ama gerçeği göremeyen saf tipler mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar