Bağrı açık gömlekle "nargile içiyorum" pozu veren erkekler...

Masanın üstünde duran sigara,cüzdan,anahtar üçlüsünden bahsetmiyorum bile,bugün baya dikkatimi çekti sayıları artan, soğuğa karşı çilekeş duygular besleyen zalım arkadaşlar. Facebook veya Twitter'da arkadaşlar listesinin en alt kademesini oluşturan tipler zaten bunlar.Hatta aşk acısı çeken kızlarımızın yardımına testosteron hormonunun etkisinde "boşver kendi kaybetti","seni kim üzdü" klişeleriyle bir umut kendini aşk adamı gibi gösterip,"arkadaş olarak görülme"nin bir adım ötesine geçemeyen kişiler.

Elit beylerin gayet sinir kaptığı bir grup ama sorum şu kızların çoğunun bu tarz arkadaşları var.

Sizce kızlar bu tipleri kullanıyor mu? Yoksa sadece arkadaş olarak gören ama gerçeği göremeyen saf tipler mi?
Bağrı açık gömlekle "nargile içiyorum" pozu veren erkekler...
Cevapla