Osmaniyelilere niye ısrarla Adanalı derler ?

Evet arkadaşlar Osmaniye il olalı 17 sene oldu ama hala bizi Adanalı sanıyorlar. Dolmuşçuya Osmaniyeliyim diyorum haa Adanalısın yani diyorlar, başka şehirlerde tanıştığım Adanalılar hemşeri muhabbeti falan yapmaya çalışıyor, arkadaşlar Adanaspor-Demirspor muhabbeti yapıyor bana soruyorlar sen hangisini tutuyorsun diye ben Adanalı değilim diyorum nasıl değilsin Osmaniye de Adana'nın ilçesi falan diyorlar. Bu durum beni gerçekten rahatsız ediyor Adana'nın pisiyle belasıyla anılmak istemiyoruz biz.
Osmaniyelilere niye ısrarla Adanalı derler ?
Cevapla