Knkmın doğum günüydü güzel normal bir hediyenin yanında adı sema olduğu için semaver de almıştım sonra bana döndü "KNK SEMAVER NE YA!" diye bağırdı o gün suratıma bakmadı tavır yaptı telefonlarıma cevap vermiyor ne yapabilirim nasıl gönlünü alırım? NOT: "Ay iyi troll" Gibi yorumlar yapmayın gerçekten kızla nası barışcam?
En İyi Cevaplar