Egoizm. Böyle lanet bişiy işte Nasılım diyo. Oraya bir maymun fotoğrafı koymus. Millette kalbi kırılmasın diye iyi yazıyı o da kendini bir bok sanıp ego kasıyor. 😂😂😂
eğer bir kız tarafında 1 yı boyunca reddedilip psikoljin altüst olsaydı ben acab çokmu çirkinmim sorusuyla boğuyo olsaydın bu soruların saçma olduğunu söylemezdin
1 yıllık sevgilim beni bir mesaja bile layık görmeden terk etti. 2 yıl boyunca sadece onu severek bunalıma girerek yaşadım. 2 yıl sonunda benden bir şansa istedi, verdim. Sonunda ise yürümediğini anladım. Ayrıldık. Kendimi çirkin hissettiğim de oldu. Ama bunu insanlara nasılım diye sorarak atlatmadım. Başkalarının ne düşündüğüne bakmayın. Nasıl hissediyorsanız öylesinizdir. Bu yüzden iyi hissedin iyi olun.
Evet biraz saçma. Hele ki 15-16 yaşında ama büyük gösteren iri göğüslü ergen birkaç kız var paso sitede ve dekolteli paylaşımlar yapıyoırlar hatta biri kıvırcık saçlı
En İyi Cevaplar