Kadın sığınma evi nasil bir yer, işte cevabı?

1gun kalmş biri olrk görşümu pylşmk istyrm. oncelklesitelerde yazılanlr gbi kötü bir yer değil. bn anne şiddti görrk kimliksz kiyafetsz bir seklde gttm. evden18gibi dayaktn kactm. yagmur yağıyrdu. sadce tlfnmu alabildm. üstmde hirka feln yoktu. karakola gidp polise sığnmaevne yerlşmk istedğmi söyldm3 sivil polisle berabr gittik. oranin adresni oradakilrn can guvenlgi icin pylşmicm saat20ordaydim. bna kurallrin yazılı oldgu kagit okuttlar. zor seylr degldi. dedikodu telefon hırsızlkyasaktir vb. tlfnu verdim. üstmü aradilr icki sigara kesici alet çakmk var mı diye5katliydi. içerdn bebk, çocuk sesleri geliyrdu.3 kata dinlenmmi istediler ciktm.2-3 kattaoturma odasi vrdi televiyonda kirgin cickler izleyn hanimlr vrdi. once caktirmdn bna bakiyrlrdi. yanimdaki bayan bebegni emziryrdu. bnmle tanismk istdi. Sorulr sordu. bssuru odalar vardi. odalrda en fzla5enaz1kisi kaliyrdu görvli adimi anons etti aşğı indm yatacğm odann numarasini, yastik, yorgan, sarsaf verdi ve odayayatağımi hazırldm tekrar adim anons edildi benimle ilgili evraklar hazirladi. hastamiyim niyegeldim. ilac kullanıyrmuyum vb iste. görevler hep anons ediliyrdu. sigra içme saati gldi bnde cagirdlr sigra içmedğmi söyldm. megersm sigra saati abur cubur saatyms😁o aksm gofret verldi. snra tanismlr başldı insnlr bna dertlerni anlatıyrlrdı. snra çocuklrı uytma saati gldiçok iyi insanlarla tanıştımhepsinin dertleri vardi. onlra sevgyle yaklştım bu yzden gitmden önce numarmı istdiler benden haber almak için. basm ck agriyrdu ilac istdm ama kafalrna gre ilac vermiyrlarms. bnde gecmsi içn sbahi bekldm. uyumk istdigmde odama girdm. bnmle birlkte kaln çocklu kadin vrdı. uymada brz problm oldu ilk defa evden uzakta olduğum için uyuyalamiyordum. gece bebk agliyrdu. sabh anonsla uyanp ymk yedmsonra temizlik yaptk bütün hanmlrla.2 gunde 1 dışarı çıkıliyordusaat11den 17ye kadar. 11de izin alark dsari ciktm bir kizla. bzmkilr arayp pismn oldgnu soyldler. cikisimi verip eve gri döndm. gerçkten çk gzel yer
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca ilk gidildiğinde1 ay kaliniyo sonra baska bir yere nakil yoluyla gonderiliyo.1 ay içinde çalışmaya izin verilmiyor. bnmde üzerimde sadece5 lira vardi. kalmaya başlandktan1hafta sonra150lira para veriliyor. çocuk varsa200lira. para mevzusu sigortaya ilgilydi. üzgünm oraya tam anlamamıştm. neyse nakilden sonra eğer çalisilack iş bulunursa para kesiliyr ama iş yoksa450lira para veriliyor. bn çok düşünmüştüm oraya gitmyi ama sitelerden dolayı korkuyordm.
Güncellemeler
+1 yıl
Orayi ksye anlatmayı çok istedim çünkü
Kadın sığınma evi nasil bir yer, işte cevabı?
Cevapla