Seçemediğimiz bir özelliğimizden dolayı niye kendimizi üstün görelim ki.. Irkçılık en başta akla ve mantığa aykırı. Cinsiyetçilik de öyle. Kimse kendi cinsiyetini seçmedi. O yüzden cinsiyet üstünlük getirmez...
(A'raf-12: Allah buyurdu: Ben sana emretmişken seni secde etmekten alıkoyan nedir? (İblis): Ben ondan daha üstünüm. Çünkü beni ateşten yarattın, onu çamurdan yarattın, dedi.
İlk ırkçı iblistir, Bütün ırkçılar iblisin yolundan giderler. Irkçılık iblisliktir...)
(A'raf-12: Allah buyurdu: Ben sana emretmişken seni secde etmekten alıkoyan nedir? (İblis): Ben ondan daha üstünüm. Çünkü beni ateşten yarattın, onu çamurdan yarattın, dedi.
İlk ırkçı iblistir, Bütün ırkçılar iblisin yolundan giderler. Irkçılık iblisliktir...)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar