El ele tutuşan iki erkek görseniz ne düşünürsünüz?


🐞🐞Selamlar pembikler ve maviler.

Dün yoldan geçiyordum. El ele tutuşan iki erkek gördüm.(Görmez olaydım )
Başta inanmayıp tekrar baktım.
Cidden de el ele tutuşuyorlardı.
Amaçları ne olabilir ki?
Yokluk böyle bir şey mi?🐞🐞
Güncellemeler
+1 yıl
Hep"Bize ne"dediğimiz için bu haldeyiz aslında.
"Bane ne"Demek yerine "Neden"deseydiniz bu görüntüye maruz kalmazdık.
Elbette ki dileyen dilediğini yapabilir buna lafımız yok fakat tek şartla "Başkalarını rahatsız etmemek kaidesiyle"Rahatsız oluyorum kardeşim, gitsinler evlerinde el ele dolaşsınlar öpüşsünler koklaşsınlar o zaman da bir şey dersem sana ne demekte haklı olursunuz.
El ele tutuşan iki erkek görseniz ne düşünürsünüz?
Cevapla