Ben hiç yapmadım oyunu, ne yapıcam yardım?

Arkadaş grubumla geceleri çok çıkarız genelde "ben hiç yapmadım.." diye bir oyun var onu oynuyoruz söylenileni yapmışsan içiyorsun. İçkiyle oynandığı için bir süre sonra söylenenler "ben hiç açık alanda biriyle birlikte olmadım" "ben hiç hem cinsimle öpüşmedim" gibi sorulara kayıyor ve arkadaşlarımın hiçbiri bakir/e değil. Doğal olarak soruların çoğuna içebiliyorlar ama ben hepsini ot gibi izliyorum çünkü hayatımda bu konuda hiçbi şey yapmamışım! Arkadaşlarımdan sadece biri hiç ilişkim olmadığını biliyor. 22 yaşındayım ve artık hiçbir soruya içmemem hiçbir şey yapmadığımı onlara belli ettiği için hayatı ıskalıyor muyum yoksa beni tecrübesiz görürler mi gibi sorularla kendimi cebelleşirken buldum. Üstelik arkadaşlarımın birinden de platonik hoşlanıyorum gözünde saf hayatı görmemiş biri olmak istemiyorum. Yalandan da içersem de yapmadığım bir şey için bu kız neler yapmış vay be derler diye çekiniyorum. Ne yapıcam şaşırdım. :(
Ben hiç yapmadım oyunu, ne yapıcam yardım?
Cevapla