Çocukken anne terliği yemeyen varmı? :D?

Ben küçükken sınav barajı 90 idi anneme 85 aldım dersem terlik havada uçardı sizde kendi maceralarınızı yazarsanız sevinirim. Annem abimi dövdüğüm için birkere bana taramalı atmıştı (arka arkaya 3 çift terliği attı ben bir o yana bir bu yana kaçıyorum) hala düşündükçe kafamın ve ayağımın acıdığını hissederim :D ne günlerdi
Çocukken anne terliği yemeyen varmı? :D?

Çocukken anne terliği yemeyen varmı? :D?
Güncellemeler
+1 yıl
Yiyenler maceralarını yazarsa sevinirim :)
Çocukken anne terliği yemeyen varmı? :D?
Cevapla