Hangi davranışlardan veya hangi karakterlerden hoşlanmazsınız?

Soru net ve başlıkta yazıyor arkadaşlar.. Mesela ben her hatayı yapan fakat buna rağmen kendine bakmadan insanları yargılayan ve ayıplayan tiplerden nefret ederim. Kendini yükseklerde gören, sürekli yalan söyleyen, hayatı yalan olan insanları sevmiyorum.. Daha da sayabilirim.. Ya siz?
Hangi davranışlardan veya hangi karakterlerden hoşlanmazsınız?
Cevapla