Dedikodu toplumların olmazsa olmazı diyebiliriz. Her zaman konuşulacak bir konu ve her zaman çekiştirilecek birileri vardır. Yeter ki uygun ortam olsun! Peki sizce kadınların en çok dedikodu yaptığı yer neresidir?
Aslında onlarda yer mekan önemli değil. Sokakta karşılaşsalar ayaküstü bile dedikodu yapıyorlar. Başlıyorlar "Ayten'in kızı bı oğlanla görüşüyormus haberin var mı , yok Ayşe'nin oğlu evde kaldi depresyonlarda "😂😂 bizene ya... İşleri güçleri yok onu bunu çekiştiriyorlar. Bide en sonunda konuşup konuşup"aman bizene dedikodu yapmış olmayalım"diyorlar ya yıkılıyorum ya 😂😂😂
Diğer dedim çünkü; Kadınların dedikodu yapamayacağı bir yer yok ki. Her yerde yaparlar sıkıntı yok yani. Yeter ki konuşacak konu olsun. Tabi genelleme yapmamak lazım dedikodu yapmayan illaki vardır fakat çoğu kadın yapıyor.
:D Altin gunune bende gireririm ama gitmem tabi gunlere sadece verir alirim herneyse bir ara kaspel kader gittim verim diye sadece 15 dakkada ogrendigim seyler dilimi ucuklatti ve sonra inandim kadinlar cok tehlikeli 🤕🤕
Onlar için zaman ve mekan ile sınır koymak yanlış olur her zaman her yerde bunu yapabilme kabiliyetine sahipler diğer tüm özrüm özellikleri gibi bu da en üst seviyede bir ozellikleridir😎
Genelde hemcinslerini cekistirirler birden fazla hemcins arkadaşları olur sanki puan verir gibi iki gün birisiyle görüşüp üçüncü gün yoklamadiklarina dönerler entresan varlıklar
En İyi Cevaplar