Ben her ay net 500 tl alıyorum.
50-150 arası
150-250 arası
250-500 arası
500-1000 arası
1000 tl den daha fazla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
0,00 TL alıyorum çünkü babamdan para istemek yerine o parayı kazanıp harcamayı ya da biriktirmeyi yeğlerim ki ve öyle yapıyorum askerden geldiğimden beri... Biliytorum ki babamda olsa insan oğlu nankördür ve zamanında ondan aldığım her kuruşun hesabını bana soracaktır... Babamda olsa kendimden başkasına güvenmem
Ben çalışıyorum..
Kazancımın büyük miktarını babama veriyorum.. 😏
Onun bana baktığı gibi fazlasıyla geri ödüyorum ama bir nevi birikim yapıyorum..
#Vesselam
Okul ihtiyaçları için nakit verir. Diğerleri için de kartını alırım ihtiyaç duyduğum kadar harcar bakiyeyi söylerim 😄
Babam bana pek para vermez. Defter kalem istediğimde alır ama gerisi yok. Annem veriyor şükürler olsun.
Cevap
8Cevap
ben otobüs parası isterken bile yüzüm kızarıyor 23 yaşımda olmama hemde çalışmama rağmen 150 lira anca alıyorumdur
Lise 1 den beri almıyorum hem okuyorum hem çalışıyorum almamda Zaten
Babam bana koca bir orta parmak yapıyor. 😂
Keske yanimda olsaydi hic para almasaydim 😓
Kendi paramı kendim kazanıyorum
kendi kazanı yom 13 yıl oldu para almıyom babamdan
babam rahmetli oldu maaşım iyi yetiyor fazalası ile
ne harcligi, kendim calisir kazanirim
Kendi burslarımla okuyorum
Almıyorum.
0 maalesef
0 tl
50 - 150
200 lira.
sıfır (0)
Sifir tl 🙄
Harçlık almıyorum
Hiç almıyorum
alamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar