Hayatta herkes bir kere kazık yemiştir. Yediğiniz en büyük kazığı bizimle paylaşın. :))



Kardeşim bilip sevdiğim kızla ilgili herseyi anlattığım dertleştiğim şerefsizin sevdiğim kiza teklif etmesi..
Say say bitmez ne güldüm
Aklımda kalan şudur diyebileceğim birşey yok. Haa yemedim mi yedim ve hatta bilmeden neler neler yedim :))
neler neler acaba merak ettim şimdi :)
Cevap
1Cevap
Hatırlamıyorum demekki olmamış
38 yasına kadar olmadıysa sen evden cıkmıyosun demektır. :) ya da hafızanı kaybettın iyi dusun mutlaka olmustur :D
bak biraz zorladım cıktı bıseyler bir silkelen daha neler cıkacak :) tecrübe insanın yediği kazıkların toplamıdır. unutmamak lazım
Yahu hangi birini sayalım
en buyuyugunu yaz :)
boşver aga
Yemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar