AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Hayır bence olmamalı çünkü evliliğin bir anlamı kalmıyor hemde bu tarz seçim evliliğin ömrünü kısaltıyor.. Hem psikolojik olumsuzluk hemde toplumumuza uygun degil burada tek zarar goren kişi genelde kadındır
O zaman evliliğe ne gerek var? Evlenmeden zinaya Hayır!!!
Bence yaşamamalı. Nedeni ise bir çok şeyin gizemini tüketmiş olmaları ve evliliğin bir anlamı kalmaması.
Bence gerek yol ben empatı kırıyorum kız kardeşimin biriyle aynı evde kalmasına müsade etmem oyuzden bende kalmam
Yaşamalı... Çünkü insanlar evin içinde farklı olabilirler.
Kesinlikle yasamali. Her anlamda birbirlerini tanimalilar.
Bence yaşamalı evde herkes farklı oluyo ama bizim millet kaldıramaz bunu
Aynı evde yaşadınmı büyü bozulur
Evlenmeyeceksin o yüzden 😀
kesinlikle yaşamamalı nedeni ise evlenmeye hiç gerek kalmıyor çünkü ve birde evlilik çok kutsaldır evlenmenin amacı zaten aynı ewi aynı yaşamı vs paylaşmaktır
Evliligi kutsal yapan sey ne, tasvir ettigin sey mantiksiz. Biriyke ayni evde yasamak icin belediyenin 'Evet ilan ediyorum artik zikisebilirsiniz' anlaminda imzali muhurlu kagidi mi lazim?
Nesi kutsal bunun?
Yaşamalı diye düşünüyorum. Sonuçta ev içinde insanların davranışları epey değişiyor. Evlilik öncesi staj gibi bir şey sonuçta
Bence yaşamamalı aşkta özlem olmazsa olmazdır evlilikten önce her gün her sabah birbirini gören insan zaten evlenince o heyecan o heves kalmaz
Çok saçma bence o evliliğe özel bişey olduğu için evlenince ne zevki çıkıcak ki o birlikte yaşama olayının
Olgun yaştaki insanlar ve ikinci evliliği düşünen insanlar , arada birde olsa birlikte aynı evde kalıp yaşamalı..
türkiye de coğu cift cift olmazdı orası kesin.. Türk aile yapisina uygun değil, dahası da yok bunun...
yaşasa da yaşamasa da sonuç değişmez. olacaksa olur olmayacaksa olmaz insan bunu bir anda da anlayabilir on yılda da çözemeyebilir.
buradan bunu düşünen arkadaşlara sesleniyorum..
yapmayın :)
7 sene aynı evde yaşadılar evlendiler 6 ayda boşandılar
Artısı çok eksisi yok :) kesinlikle yaşamalı herkesle degil tabii ciddi dusundugun kisiyle
Daha once yasamissin gibi artisi cok eksisi yok 20 yasinda biri icin ayni evde yasamak biraz sakincali
@Handsome2727 bilemezsin :) herkesin hayatına kimse karisamaz :D
Yasamamali... Arada gelir yemek yersiniz, temizlik yaparsiniz eyvallah ama hep yasanmaz..
En azindan bizim aileler yasatmaz 😂
Ayni evinde yasamak cok farkli. Bence bir deneme olarak bile olsa ayni evin icinde yasayip birbirlerinin huylarini gorup ogrenmek gerekir. Evi paylasmakta anlasamayip bosanan cok insan var.
Birbirinizi daha iyi tanırsınız kesinlikle yaşanmalı
yaşamalı diyenler kendi kız kardeşlerini gönderiyolar mı evlenmeden önce başka adamın yatağına
İşte kafa dengim birisi 👍 Helal kardeşim... İnsanlar iyice sapıttı... Kendi zevklerini düşünürler ama kendi bacılarına yapılsa hakaret olarak kabul ederler... İnsan adaletli olmalıdır. Maalesef biz insanlarda da adaletten çok uçkur sevdası meşhur olmuş...
@Hayat_Ölüm uçkur başka da saçmalıyolar bir bakıyosun herkes aynısını yazmış ya sen Türkiyede yaşıyosun bu kadar da inandırma gerçek olmayan şeylere diye yazdım.
bence yaşamalıdır. sonucta hediye paketi misali oluyor. ne çıkacagını bilemezsin.
Ben yaşadım 1 sene sıkıntı olmadı ayrıldık gerçi ama başka sebepler falan
Yasayacaklarsa neden evlensinler ki.. Kesinlikle yasamamalilar.. Bazi degerlere bagli kalmak lazm..
Evlenmeden önce birlikte yasaya bilirlermi diye denense guzel olir aslinda
Bence yaşamamalı. En azından onun hakkında hala merak ettiğin bir şeyler olsun.
2 yıllık ilişkimde ilkkez 1 hafta önce aynı evde kaldık çok huzurluydu çok mutluyduk çok güzeldi <3
erkeklerin geneli yaşanmamalı derken bayanların çoğuda yaşanmalı diyor çok ilginç :)
Hayır. Herşeyi tüketmeye bu kadar meraklı olmayalım
aslında hoş olabilir sonuçta bir nevi evlilik fragmanı gibim olur.
Evlilik birlikte yaşamak için var olan bir kurum evlilik öncesi dost hayati yaşamak ahlaki açıdan iyi degil
Birbirini tanimak icin evet. Ama ileriye donuk bir seyler yoksa olmaz
Bence yaşamalılar. Ev ortamı çok daha farklıdır diye düşünüyorum.
Onlara bağlı. Artıları ve eksileri de değişir kişilere göre.
*Gecen bol olsun.*
Yaşayıp uyumlu ve ya uyumsuz olduklarını gormeliler bir sure yoksa sonu adliye binasi
Bence yaşamalı kendilerini daha iyi tanımış olurlar
Yok herseyin yeri var hersey yerinde olmali oyle olsa evliliyin onemi kalmaz
Evliliğe dair şeyler evlilikte yaşanmalı öncesinde değil.
Bence kesinlikle yaşamalı. Kinder sürpriz yumurta almıyoruz. Ne çıkacağını bilmem lazım. Özellikle de evlilik öncesi sevişme olmalı
Seninle yasadiklarini senden once bsskalariyla yasadigini bildigin kadinla evlenip annelik vasfini ona vermeyi goze alirsin yani mide bulandirici
@Handsome2727 Neden peki? Girdiğin yere senden önce başkasının girmiş olması seni neden rahatsız eder?
Eğer birlikte bir kaç ay yaşarlarsa birbirlerini daha iyi tanımış olurlar ama genelde böyle şeylere sıcak bakılmıyor
yaşamalı tabii. birbirlerini daha iyi, daha yakından tanırlar. dışarda gezme tozma vs ile aynı evde yaşamak ve anlaşabilmek farklı şeyler.
Uzun süre olmasa bile kısa süreli bir ev arkadaşlığı iyi olabilir. Sevgilinizi yakindan tanirsiniz. Temiz mi, düzenli mi, sorumluluk sahibimi mi vs. Evlendikten sonra süprizlerle karşılaşmazsınız.
Evlenmis sayılırlar zaten, ayni evde yatacaksinda dokunmayacaksın.
Tabiatın kanununa aykırı, evlilik otomatikman oluyor zaten...
Yaşamamalı en önemli eksisi ise evlilik dışı gayri meşru bebek olabilir
hayat görüşleri ve dini inançları buna engel değilse. yaşamalı.
aynı evde yaşamak mecburi evlilik gerektirebilir bu da iyi sonuçlanmayabilir
Toplumumuzda bu tür olaylar nadir yasanır. başka ülkelerde var. Olması bir sakınca teşkil etmez. gizliden saklidan olacagina aciktan olsa iki tarafta sorun yaşamaz
Hayır.. daha evlilige gelemeden birbirmizden bıkmayalım sonra
bence yaşamasınlar nasılsa evlenince yeterince yaşayacaklar...
Ben yaşamam ama birbirini tanıma açısından olabilir de
Nasıl yani
şu an ne demek istedin kanka yaşanmalımı yaşanmamalımı
Yani ben yaşamam. Yaşanması da uygun degildir bence ama birbirini daha iyi tanırsın yasarsan
Yaşamalı. Evlendikten sonra her şey için geç olabilir çünkü.
saçmalama ne yaşaması
gavürların işini kendinize iş eedinmeyin.
Yasamali ancak bu sure uzun olmamali diye dusunuyorum
Ya sadece ikisi yasamasin baskalarida olsun o zaman olabilir belki
tabi ki de yaşamalı yoksa tanıyamazsınız
ama evlenmeyin :D
ben yasamam ama ısteyen yasasın ıstemeyen yasamasın kısı kendı bılır..
Heycanı kalmayabilir daha çok bağlılıkda yapabilir ama bir imam nikahı ymm oldu bitti gitti
Ben evlenince aymi evde yasamaya taamul edemem bekarken hayatta :)) sıkılırmm ben ya
Yaşamamalı bence çünkü evlendikleri zaman paylaşacakları birbirlerini keşfedecekleri şeyleri olsun
Müslümansa hayır 😀eminim müslümanım diyip yaşamalı diyen vardır