Nedir küsmek? Sevgiden midir, nefret etmekten önceki önlem midir?


bence küsmek, cocukca bana daha cok ilgi göster demenin belirtisidir.. ama insan susuyorsa iste ozaman vazgecmistir.. hicbsy kurtaramaz artik o saat den sonra
kesinlikle sevgi göstergesi
kızın umrunda olmasan asla küsmez.
erkek de olur
Cevap
0Cevap
Küsüyorsa hala bir şansin var demektir. Küsmeyide biraktiysa is isten coktan gecmis demektir
Ne yaparsin 😂😂
Dur ben hatirlatam sana; küsecek olan taraf mi oluyosun simdi sen yoksa küsen biri varda niye küstü onu mu merak ediyosun 😀😀
Ne yoruyon bizi o zaman. Bizde faydali olcez diye kendimizi parcaladik burda 😂😂
Millet herseyi biliyoda, gercekler isine gelmiyo 🙄😂
Bence sevgi belirtisi sahsen ben sevmedigim insana küsmem ne yaparsa yapsin umursamam cunku
Nefret falan değildir değer verdiğin kişiyi kırmamak için araya koyulan mesafedir 😊
yazıdaki söze katılıyorum.
benim için hayatımdan çıkarmanın 1 tık gerisi..
Sevgidendir.
Sevgidendir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar